ledig

Hola! Idag har jag varit ledig rätt så skönt, imorgon börjar jag 6.45 och slutar 15.45, :) Jag trivs som fan på Björkgården där jag praktiserar. Så himla kul med praktik! :D love it.

Menmen, idag har jag varit i stan med mamma vi handlade mat på coop och sen gick vi å växlade pengar tills vi ska till Gran Canaria, det är långt kvar men vi växlade nu när Euron ligger lågt i värde :) sen gick jag till Darkwell och böt tungpiercing, ^^ nu har jag precis bakat en kaka, och ikväll ska jag nog inte göra så mycket, ska nog plugga lite körkortsteori. Får se hur kvällen slutar helt enkelt!

nu har jag en sån här, den rosa :) men jag ångrar mig redan nu att jag inte köpte den ljusblåa eller den vita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0