Helgen

I fredags jobbade jag 6.45-15.45, sen åkte jag hem å åt god mat med familjen, sen åkte jag å Jennie på fest i lagga. De var helt okej. :) igår vaknade jag vid nio, åkte in med mamma till stan vid tio. Blev ett par nya jeans :) sen åkte vi hem till mormor å morfar och fikade, sen tog jag å Tess bussen hem till Elin sen kom majsan också, vi åt tacos å bakade kladdkaka. Sen satt vi mest å pratade å skrattade. Sen åkte jag, Tess, Elin, Emil å Jocke hem till Tess. Jag va hemma vid tre :)

Idag har jag inte gjort ett skit, duschade när jag vaknade och sen dess har jag suttit å kollat på film med mamma. Ikväll blir de Wallander och godis tror jag, en perfekt söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0