ett mål till sommaren

Jag har bestämt mig nu. Jag ska sluta äta godis, efterrätter, kolhydrater. Fram till sommaren, jag vet att de kommer bli riktigt jävla svårt för mig, alla som känner mig vet att jag älskar mat och att jag är värsta godisråttan som finns. MEN, jag ska klara det. Och varför jag skrivet det här? Jo för att då har jag de liksom skrivet, då känns de ännu mer som att jag måste hålla det. Jag ska även börja träna. Typ ut å springa två dagar i veckan och cykla på spinningcykeln som vi har här hemma.

Målet med det här är dels att jag vill få plattare mage, och dels för att få upp konditionen och att må bättre liksom :)



typ såhär vill jag att min mage ser ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0