-

Lördagen spenderades som sagt hemma hos Anna, glass, film å mys! På söndagen åkte vi in till gränby å shoppa lite, Jag fick dock bara med mig en tröja hem. Men den var väldigt fin. :) så jag är nöjd över mitt köp!
Sen vid 5 skildes vi åt, dom åkte tillbaka till Söderhamn och jag åkte hem :( men som tur är att Anna, Andreas å Palle kommer tillbaka nästa helg! :D

Idag var första skoldagen på nästan 10 veckor, vilket var jobbigt & skönt på samma gång. Trevligt att träffa klassen igen :) nu har jag precis ätit middag med min fina vän Jennie. Och nu ska vi snart gå ut på en promenad för att sedan gå hem till mig så jag får fixa med lite papper inför skoldagen imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0